top of page

Influencer marketing

Voor het menstruatieondergoed merk Lotties Period heb ik een influencermarketing strategie opgezet.

In enkele weken tijd heb ik meer dan 17 influencers weten te binden aan het merk. In samenwerking met 
de influencers hebben we maar liefst 330.000 accounts bereikt op Instagram, TikTok en YouTube.

Ook heb ik een flinke push aan het TikTok-account van Lotties Period gegeven en genereerden we in minder dan twee maanden tijd 1,2 miljoen weergaven.

​

Fotografie: Creative Flows

BANNER (13).jpg

Lotties Period

Studio Lenthe  Cases afbeeldingen (7).jpg
Studio Lenthe.jpg

"Vanaf de start vind ik onze samenwerking erg fijn en soepel verlopen. Lenette vraagt goed naar de wensen en in combinatie met haar kennis is ze tot een goede strategie gekomen. Lenette brengt een hoop creativiteit en kennis mee en ik hoop dat we onze samenwerking nog lang kunnen voorzetten. We hebben nu al veel van haar geleerd en los van het professionele vlak is het een onwijs leuk mens!"

Anneloes - Founder Lotties Period

Benieuwd wat ik voor jou kan betekenen? Let's have a coffee!

Let's have a coffee  Studio Lenthe (2).jpg

© 2025 by Studio Lenthe. All rights reserved.

bottom of page